Produkt dnia
Zestaw  NIEBIESKIE MIGDAŁY
Zestaw NIEBIESKIE MIGDAŁY
240,00 zł
szt.
Granatowy Drops
Granatowy Drops
100,00 zł 80,00 zł
szt.
Miętowy Drops
Miętowy Drops
100,00 zł 80,00 zł
szt.
Bladoróżowy Drops
Bladoróżowy Drops
100,00 zł 80,00 zł
szt.

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 Wszystkie produkty, oferowane w naszym sklepie są nowe, fabrycznie pakowane i posiadają gwarancję producenta. Jeżeli w oświadczeniu gwarancyjnym nie określono okresu ochrony, przyjmuje się, że wynosi on 2 lata – licząc od dnia, w którym wydano towar Konsumentowi.

Manatki.sklep jest zobowiązany do dostarczenia towaru bez wad fizycznych i prawnych i ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 Co powinieneś wiedzieć, by procedura reklamacji przebiegła szybko i bezproblemowo?

 Oto kilka wskazówek, które ułatwią Ci przejść przez proces reklamacji.

  • Sprawdź, czy produkt, który chcesz reklamować jest jeszcze objęty gwarancją. Zwykle czas gwarancji trwa 2 lata.

  • Skontaktuj się z nami (często okazuje się, że nasi pracownicy potrafią pomóc rozwiązać problem bez rozpoczynania procedury reklamacyjnej).

Tel. 730 640 331

  • Zgłaszany do reklamacji towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność produktu.

  • Wypełnij formularz reklamacyjny i prześlij do nas wraz z reklamowanym produktem na adres:

Manatki Sp. z o.o.

Ul. 3 Maja 3/5

42-700 Lubliniec

Z dopiskiem REKLMACJA

  • Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć do naszej firmy dowód zakupu towaru. Może to być kopia faktury lub kopia przelewu

  • Reklamacje na piśmie można składać za pośrednictwem poczty e-mail na adres biuro@manatki.sklep.pl z dopiskiem Reklamacja.

  • Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt Manatki Sp. z o.o. dostarczyć wadliwy towar. Pamiętaj jednak, że nie przyjmujemy paczek obciążonych opłatą za doręczenie przesyłki. Wszelkie rozliczenia następują po rozpatrzeniu reklamacji.

  • Dział reklamacji rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 730 640 331.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@manatki.sklep.pl lub telefonicznie: 730 640 331. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz prawo do odstąpienia od umowy kupna i możesz dokonać zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Prawo to dotyczy zakupów na odległość. 
Przed zwrotem upewnij się, że produkt, który chcesz zwrócić z tytułu ustawy, spełnia warunki zwrotu. 


Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl